Buletiny

Oficiálny buletín Kawasaki

27 September 2021 Retrovolúcia roku 2022 začína s Kawasaki Z650RS

Kawasaki zaháji retrovolúciu v roku 2022 predstavením nového modelu Z650RS. Z650RS, ktorý rozširuje  obľúbenú retro športovú líniu, otvorí strednú triedu pre široký okruh jazdcov. Kawasaki uznávaná ako líder v rýchlo sa rozvíjajúcej retro - športovej scéne má jedinečnú výhodu takmer päťdesiatich rokov dedičstva Z a to sa premietlo aj do konštrukcie nového stroja 2022.
Predpokladá sa, že model Z650RS zameraný na mladších jazdcov a tých, ktorí sú v počiatočných fázach svojej jazdeckej kariéry, osloví aj tých, ktorí s láskou spomínajú na uvedenie ikonického modelu Z650-B1 „syna Z1“ v roku 1977. Rovnováha starého a nového a retroštýl bol odborne dosiahnutý dizajnérskym tímom Kawasaki s množstvom šikovných referencií z triedy Z.
 
Srdcom nového stroja je aktualizovaná verzia vodou chladeného, ​​paralelného dvojvalca Kawasaki s objemom 649 cm3, ktorý sa používa v súčasných modeloch Z650 a Ninja 650. Motorová jednotka vybavená asistenčnou a klznou spojkou, ktorá má oprávnenú povesť vďaka trvanlivosti a výkonu, taktiež vytvorila základ strojov, ktoré sa usilovali o úspech vo vyčerpávajúcich pretekoch TT na ostrove Man. Motor vyladený v prípade Z650RS na odozvu pri nízkych a stredných otáčkach a povzbudzujúci výkon pri vysokých otáčkach má výkon 68 koní (50,2 kW) a bude k dispozícii aj so súpravou na zníženie výkonu na 35 kw Pre vodičské oprávnenia sk.A2
 
Pokiaľ ide o podvozok, rám je rúrkovej konštrukcia, ktorá poskytuje ľahkosť a agilnú odozvu a zaisťuje skvelé jazdné vlastnosti. Jeho úzky profil tiež umožňuje jazdcom ľahko dosiahnuť v stoji na zem a rovnako ľahko manévrovať so strojom na cestách. Výška sedadla pre európske modely bude 820 mm s možnosťou dokúpenia zníženého sedadla s výškou 800 mm.
 
O odpruženie sa starajú konvenčné vidlice ø41 mm s horizontálnym zadným zavesením kolies pôsobiacim na tlmič s nastaviteľným predpätím. O brzdenie sa starajú dvojité predné strmene s dvoma piestami, ktoré pôsobia na kotúče s priemerom 300 mm namiesto bežných kotúčov v tvare "okvetných lístkov", zatiaľ čo vzadu na 200 mm kotúči pôsobí jedno piestová brzda, pričom všetkému pomáha pokročilé ABS od Bosch.
 
Technika je jedna vec, ale štýl Z650RS je úplne nová hra. Farba a pruhy evokujúce nespočetné množstvo spomienok na model Z650-B1 sú vernou reprodukciou zelenej verzie predchádzajúceho stroja, zatiaľ čo ikonický tvar „kačacieho chvosta“ za sedadlom a verne vyrobené bočné panely tiež vzdávajú poctu stroju z roku 1977. Dokonca aj sedadlo a jeho vzor šitia odhaľujú známu náročnú pozornosť stylistov Kawasaki k detailu.
 
Okrúhle LED svetlomety osvetľujú cestu, zatiaľ čo dvojité analógové merače v klasickom obsahujú digitálny stredový panel pre informácie pre jazdca. Zlaté viaclúčové kolesá sú skutočne „čerešničkou na torte“, zatiaľ čo ďalšie "zdobenie" je možné prostredníctvom celého radu originálneho príslušenstva Kawasaki. Nová Z650RS bezpochyby zabezpečí, že rok 2022 bude rokom „retrovolúcie“.
 
2022 Z650RS - tri farby a tri odlišné štýly
* Metallic Spark Black
* Candy Emerald Green
* Metallic Moondust Grey / Ebony