Buletiny

Oficiálny buletín Kawasaki

7 November 2023 Kawasaki mení hru na EICMA

V roku 2024 ešte viac narastie príťažlivosť značky Kawasaki – predstaví totiž celosvetovo jedinečnú technológiu pohonu pre motocykle – Kawasaki sa na výstave EICMA snaží zmeniť hru.
S rozsiahlym stánkom pokrývajúcim všetky rodiny značiek a špecialitami, ako je Winter test editoin KRT Ninja ZX-10RR a KRT KX450-SR od Romaina Febvreho, hlavným zameraním bolo prirodzene to, čo je nové pre nadchádzajúci rok... a Kawasaki nesklamala.
 
Stánok Kawasaki hostil značnú prehliadku špeciálnych modelov Ninja 40th Anniversary Edition so strojmi ZX-4RR, ZX-6R a ZX-10R vo výraznom bielom, modrom a zelenom spracovaní inšpirovanom ZXR alebo Ninja 650 a Ninja 1000SX s ich ebony, červená a striebornou farbou inšpirovanou rokom 1985 - GPz.
 
Eliminator 500 je od základu nový, s dlhým a nízkym mrežovým šasi a úplne novým vodou chladeným štvortaktným motorom, ktorý dokáže poskytnúť okamžitý a pútavý výkon. Vďaka nízkemu postoju a uvoľnenému vzhľadu je stroj kompatibilný s európskou licenciou A2 nastavený tak, aby si udržal prítomnosť Kawasaki v sektore cruiserov základnej úrovne.
 
Dvojitý debut nových Ninja 500 a Z 500 sa uskutočnil na EICMA. Obe prijali rovnaký štýl platformy motora a podvozku. Párovanie strojov Ninja a Z bolo opäť vhodné pre širokú škálu jazdcov – vrátane tých s VP A2 – a bolo pevným dôkazom túžby Kawasaki ponúkať čo najširší sortiment.
 
Kawasaki sa opäť zamerala na EICMA pre globálne odhalenie novej technológie. Po oznámení EICMA v roku 2022 prezidentom spoločnosti Hiroshi Itom o plne elektrickom Z EV-1 a Ninja EV-1 japonský podnik predstavil druhý Strong Hybrid stroj Z, ktorý doplní Ninja 7 Hybrid, ktorý bol nedávno uvedený na trh v Barcelone, do Európy.
 
Zdieľajúc rovnakú základnú technológiu medzi nimi, Z aj Ninja 7 Hybrids ponúkajú lákavú perspektívu „troch motocyklov v jednom“. Obidva motocykle, ktoré je možné prevádzkovať ako stroje so 100% elektrickým pohonom, sú vybavené šesťstupňovou poloautomatickou prevodovkou, ktorá na nich umožňuje jazdiť buď v plne automatickom režime, alebo v režime Eco-Hybrid s vybranými manuálnymi prevodmi na riadidlách. Napokon, tretí režim Sport umožňuje jazdcom prístup ku Kawasaki „E-Boost“ pre maximálnu akceleráciu súčasným využitím energie EV a ICE plus manuálne radenie pomocou pádiel na ľavých riadidlách.
 
Z praktického hľadiska ponúkajú hybridné stroje Kawasaki režim "chôdze" (vpred a vzad), ako aj funkciu zastavenia pri voľnobehu a ALPF (Automatic Launch Position Finder), ktorý pri spomalení až zastavení plynule vráti prevodovku na prvý prevodový stupeň.
 
Pre rok 2024 kombinácia existujúcich a nových modelov od Kawasaki odlišuje značku, ktorá oslavuje 70 rokov výroby motocyklov ako spoločnosť, ktorá chce zdôrazniť svoju slávnu minulosť a prijať odvážnu novú a zelenšiu budúcnosť – skutočne schopná a ochotná „Zmeniť hru“. “.