Buletiny

Oficiálny buletín Kawasaki

2 Október 2018 Kawasaki PERFORMANCE PROMISE na Intermot-e

Na Intermot-e budú odhalené stroje pre nadchádzajúcu sezónu 2019, s ktorým Kawasaki pokračovala vo svojom pozitívnom korporátnom postoji, ktorým prináša "Performance Promise".
Výrobca so sídlom v Akashi si vybral slávnu akciu Intermot založenú v Kolíne na odhalenie významných aktualizácií a modernizácií radu Ninja, ako aj prvé verejné uvedenie dvoch veľmi dôležitých vstupných strojov vyvinutý výhradne pre európsky trh.
 
Po dosiahnutí nového svetového rekordného rýchlosti v roku 2018 Bonneville "Speed ​​Week" s tímom 38 Ninja H2, Kawasaki zdôraznila významné aktualizácie Ninja H2 a Ninja H2 Carbon. Nový štít Supercharged na každom stroji otvoril dvere k sérii aktualizácií vrátane vysoko odolnej farby na niektorých panelových plochách, ktoré sú náchylné na abráziu, na montáž nového panelu TFT a na montáž pneumatík Bridgestone RS11.
 
Elektronické pomôcky pre vodičov sa stávajú benchmarkom Kawasaki a pre Ninja H2 a H2 Carbon je už vysoká špecifikácia rozšírená o pripojenie cez smartphone prostredníctvom aplikácie Kawasaki Rideology, ktorá umožňuje priamu komunikáciu medzi jazdcom a strojom s protokolmi a aktualizáciami, ako je napríklad jazdný denník zobrazený na na obrazovke smartfónu.
 
Rozširovanie témy Performance Promise znamená, že oba preplňované stroje na cestách využívajú úžasné zvýšenie výkonu na 231PS, ktorý je ďalej zvýšený prostredníctvom Ram-Air. Kvôli výkonnosti je každý stroj vybavený najnovšími brzdovými strmeňmi Brembo Stylema, ktoré sa vyznačujú neuveriteľnou brzdnou silou a vynikajúcimi vlastnosťami chladenia.
 
Pre fanúšikov WorldSBK sú tu aj novinky týkajúce sa aktualizácií radu strojov Ninja ZX-10R. Dôležité je zvýšenie výkonu pri ZX-10R a ZX-10R SE na 203PS a pri ZX10-RR na 204 koní.
 
Všetky modely modelu Ninja ZX-10R sú teraz vybavené vysoko kvalitným obojstranným quick shifterom KQS v štandarde a nový červený kryt vačkového hriadeľa s dôrazom na výkonové parametre strojov, ktoré sú sa blížia závodným strojom KRT Superbike. Tento výkon - najmä v stredných až vyšších rozsahoch otáčok - je teraz ešte silnejší vďaka použitiu  agresívnejšie profilov vačkových hriadeľov a vahadiel a univerzálnym použitím hlavy valcov pripravenej na montáž vačkových hriadeľov s vysokým zdvihom. Model RR má po prvý krát použité titánové ojnice Pankl. Každá ojnica je o 102 gramov ľahšia ako štandardná, čo umožňuje zvýšiť rozsah otáčok o 600 otáčok za minútu oproti štandardnej ZX10-R.
 
Modelu ZX-10RR sa vyrobí len očíslovaných 500 kusov. Vrchol radu Ninja určite nie je pre začiatočníkov; pre nich Kawasaki odhalil nie jeden, ale dva vstupné úrovne strojov, jeden v rodine Ninja a druhý vstupná úroveň Z.
 
Vytvorené výhradne pre európsky trh a sú výsledkom rozsiahlych zákazníckych testov po celom európskom kontinente. Ninja 125 a jeho súrodenci sú vybavení trubkovým šasi a motormi s maximálnym krútiacim momentom 11,7 Nm. Úplne vhodné pre absolutných moto začiatočníkov, stroje vyhovujúce vodičskému oprávneniu A1 majú nezávislé predné a zadné brzdy s ABS, digitálne merače a šesťstupňové prevodovky. Zatiaľ čo Ninja 125 vykazuje línie a akcenty podobné stroju KRT Jonathana Rea, Z sa môže pochváliť jedinečnou filozofiou dizajnu spoločnosti Kawasaki v rade pre rok 2019.