Buletiny

Oficiálny buletín Kawasaki

18 Jún 2019 Kawasaki KX250 pre rok 2020 predstavená!

S komplexným zoznamom nových funkcií a kľúčových aktualizácií bol predstavený model KX250 pre rok 2020. Ako najvýkonnejšia verzia 250 cm3 štvortaktného off-roadu, ktorá bola kedy vyrobená spoločnosťou Kawasaki prináša mnoho očakávaní v súvislosti so športovými úspechmi.
Nový model KX250, ktorý pokračuje v úspešnej sérii crossiek od Kawasaki pozdvihne odhodlanie profesionálnych i dychtivých amatérskych jazdcov štvrťlitrov na ďalšiu úroveň.
 

Odkazy na továrensky tím - ako napr. predná vidlica (spolu s kľúčovými úpravami motora a iných podvozkov) dobre ilustruje, ako vážne sa továreň v Akashi sústredí na off-road šport.
 
Hlavnou zmenou prednej vidlice je použitie zostavy Kayaba, ktorá obsahuje novú vysoko výkonnú vidlicu s pružinou s priemerom ø48 mm. Vnútorné rozmery s veľkým priemerom umožňujú použitie veľkých tlmiacich piestov, ktoré zaisťujú hladký chod a pevné tlmenie. Silnejšie pružiny vpredu a vzadu sa zhodujú so zvýšeným výkonom modelu KX250. Zlepšená schopnosť vidlice absorobovať nerovnosti v počiatočnej časti zdvihu je doplnená o zvýšenú pevnosť pri manipulácii s veľkými nárazmi aj na zadnej kyvke, ktorá je vybavená nastaviteľnou dvojitou kompresiou.
 
Vďaka novému ovládaniu ventilov, ktorý bol prevzatý z majstrovstiev sveta Superbike z Ninje ZX-10RR, toto riešenie umožňuje dosiahnuť vyššie otáčky a agresívnejšie načasovanie vačkových hriadeľov pri súčasnom znížení celkovej hmotnosti vlaku. Vďaka zvýšeniu špičkového výkonu približne 2,4 kW (3,3 PS) a výkonu, ktorý je zameraný na rozsah vysokých otáčok, je výkon s vyššou rýchlosťou otáčok ľahko pozorovateľný od 10 000 min a poskytuje jazdcom špeciálnu výhodu na rovinkách. 
 
Okrem toho, revidovaná konštrukcia airboxu má kratší (120 mm> 70 mm) zúžený sací lievik, ktorý prispieva k zvýšeniu výkonu pri vysokých otáčkach. KX250 je jediným motokrosom s duálnymi vstrekovačmi (funkcia od roku 2012): použitie vstrekovača za škrtiacim ventilom (kde sú vstrekovače umiestnené na štandardných systémoch FI). Vďaka väčšiemu priemeru(ø43 mm >> ø44 mm) škrtiacej klapky prichádza do motora váčší objem vzduchu, čo pripieva k zvýšeniu výkonu pri vysokých otáčkach, pričom premiestnenie sacieho potrubia umožňuje ešte ľahší prístup k nasávanému vzduchu. Konečne smerovanie nasávania v štýle downdraft-style zvyšuje prístupový uhol nasávaného vzduchu do valca z 29,5 ° na 32,5 °, čo zlepšuje účinnosť plnenia valca a prispieva k zvýšeniu výkonu motora.
 
Tieto vynikajúce funkcie - spolu s dlhým zoznamom inteligentných dodatočných aktualizácií - vytvárajú najvýkonnejší štvortaktný model KX250 a robia z neho najlepšieho kandidáta na jazdu na pódiu.
 
V prostredí, kde nie je jednoduché vyhrať iba na trati, ale aj prekonať úsilie konkurenčných výrobcov, Kawasaki opäť pozdvihla už tak úspešnú koncepciu KX250 na ešte vyššiu úroveň.
 
Keďže stroje sa čoskoro stanú dostupnými u európskych predajcoch, angažovaní a motivovaní nadšenci Team Green, ako aj obrovské množstvo Kawasaki zameraných off-road tímov, budú môcť zažiť „najvýkonnejší“ KX250 už tento rok.