Rodinné meno Eliminator, ktoré má mať silné zastúpenie v strednej triede 500 cm3, sa vracia s odhalením stroja s jedinečným vlastným dizajnovým jazykom. Eliminator 500, ktorý je pripravený presadiť sa v mestskom štýle, kompatibilný s triedou licencií EU A2 spája kvapalinou chladený paralelný dvojvalcový motor so slávnou technológiou mriežkového rámu Kawasaki, čím vytvára skvelý pomer výkonu a hmotnosti a predvádza elegantnú siluetu spájajúcu dlhý a nízky tvar s horizontálnymi líniami definujúcimi nádrž, sedadlo a chvostovú jednotku.
Eliminator, ktorý poskytuje ergonomický balík, ktorý spája jazdca so strojom v prirodzenej polohe „celodenného komfortu jazdy“, sa môže pochváliť nízkou výškou sedadla len 735 mm, čo umožňuje ľahký dosah na zem, pričom ponúka celkom tri možnosti výšky sedadla vrátane štandardu. Dve ďalšie ako súčasť originálneho príslušenstva Ergo-Fit.
Kompletné LED osvetlenie, plne digitálny LCD merač, a paralelný dvojvalec, ktorý je zavesený na rúrkovom mrežovom podvozku, ktorý ponúka silný krútiaci moment pri nízkych otáčkach, čo výrazne prospieva kontrole pri nízkych rýchlostiach a manévrovateľnosti a zároveň prispieva k nízkej záťaži pri každodennej jazde. A tento zážitok z jazdy možno vylepšiť funkciami dostupnými v jedinečnej aplikácii Rideology Smartphone od Kawasaki, ktorá umožňuje jazdcom spárovať svoj stroj s ich mobilom pre novú úroveň komunikácie medzi jazdcom a motocyklom.
Vpredu je 18-palcové koleso, zatiaľ čo impozantné 16-palcové zadné koleso prináša jasné posolstvo o mestskom štýle a osobnosti Eliminatora a jeho jazdca. Pod kožou v „oddelení go“ motor Eliminatora využíva všetky odborné znalosti Kawasaki v dlhej histórii paralelných dvojvalcov. Prvky ako sú nasávacie otvory, ktoré poskytujú krátku a priamu cestu nasávanému vzduchu do valcov, veľký 5,8-litrový airbox s ľavým a pravým nasávacím lievikom s rôznymi výškami a veľké škrtiace ventily ø32 mm, ktoré pomáhajú dosiahnuť väčší prietok objemu vzduchu, to všetko prispieva k silnému výkonu.
V stĺpci označenom podvozok je inšpirácia dizajnu Ninja 400.
Geometria riadenia, ktorá dopĺňa elegantný štýl, bola starostlivo vybraná, aby sa dosiahla ľahká a prirodzená ovládateľnosť. S rázvorom 1 520 mm ponúka pôsobivo vyzerajúci podvozok nízku hmotnosť a zároveň pôsobivý vzhľad. Okrem toho je k zadnej časti zostavy motora priskrutkovaná montážna doska kyvného ramena odlievaná pod tlakom, čo umožňuje namontovať kyvné rameno priamo na motor, čo prispieva k stabilite a nízkej hmotnosti.
Pokiaľ ide o vzhľad, dlhý a nízky dizajn s elegantnými proporciami dotvára vertikálne tenká palivová nádrž a horizontálne línie zreteľné od hlavovej trubky až po pôvodnú koncovku. Dizajn tejto pôsobivej karosérie strednej triedy naznačuje rovnováhu medzi aktívnym výkonom a celkovou vyrovnanosťou, zatiaľ čo okrúhle svetlomety a zadné odpruženie s dvojitými tlmičmi pridáva na autentickom motocyklovom štýle. Pre model SE je unikátny farebný a grafický balík spojený so štýlovým krytom svetlometu, gumenými vidlicami, USB-C portom na riadidlá a špeciálnym SE sedadlom s výrazným vzorom prešívania.
Pridajte rad originálneho príslušenstva a modely Eliminator 500 a Eliminator 500 SE 2024 poskytnú všetko, čo žiadajú mladí mestskí jazdci, ktorí dbajú na módu. Štýl a obsah bolo len zriedka takto jednoduché definovať. Takže nastúpte na Eliminator 500 a Just Ride.