Buletiny

Oficiálny buletín Kawasaki

7 Október 2021 Kawasaki informuje o novej spoločnosti, smerovaní a produktoch

Na tlačovej konferencii v Tokiu 6. októbra predniesol prezident novovzniknutej spoločnosti Kawasaki Motors, Ltd., Hiroshi Ito, hlavný prejav pokrývajúci nielen podrobnosti o novej spoločnosti, ale tiež predstavujúci množstvo ďalších dôležitých noviniek.
V rámci brífingu o obchodnej politike pán Ito vysvetlil dôvody založenia novej spoločnosti Kawasaki Motors, Ltd., ktorá sa zameria na výrobu dvojkolesových motorových vozidiel, terénnych štvorkolesových vozidiel, vodných skútrov Jet Ski a motorov na všeobecné použitie.
 
Nová spoločnosť, vytvorená tak, aby poskytovala väčšiu flexibilitu, rýchlosť a autonómiu rozhodovania, je považovaná za jadro jej schopnosti rýchlo reagovať na trendy na trhu a reagovať nielen novými výrobkami, ale aj využívať nové motívy a bezpečnostné technológie.
 
Medzi príklady odhalené počas briefingu aj v nedávnej minulosti patrí dvojkolka EV, hybridný motocykel kombinujúci benzín a elektrickú energiu a prvý pohľad na vývojový motor založený na stroji Ninja H2 poháňanom vodíkom.
 
Jedným z ústredných pilierov novej stratégie spoločnosti Kawasaki Motors, Ltd., je zameranie sa na trvalo udržateľný rast a prostredníctvom neho zvýšiť silu a hodnotu spoločnosti na plánovaný čistý predaj 1 bilión jenov do roku 2030.
 
Časť zmeny bude zahŕňať aj novú vizuálnu identitu vrátane celosvetového prijatia loga River Mark, symbolu a synonyma pre Kawasaki a jej produkty od založenia spoločnosti v 70. rokoch 19. storočia. Let Good Times Roll - dobre zavedený sentiment uznávaný zákazníkmi na celom svete. 
 
Spoločnosť Kawasaki Motors, Ltd. bude sústreďovať svoju energiu výlučne na motocykle, terénne štvorkolesové vozidlá, vodné skútre a motory Jet Ski a zároveň sa bude snažiť o uhlíkovú neutralitu, ktorá bude kombinovať všetky znalosti a dedičstvo získané počas desaťročí výroby a túžbu splniť nové výzvy s novými formami hybnej sily.
 
Vzhľadom na to, že novým cieľom spoločnosti je predstaviť do roku 2025 desať motocyklov EV alebo Hybrid, boli predstavené aj plány na vývoj piatich nových vyspelých terénnych štvorkolesových vozidiel v rovnakom časovom rámci.
 
Nová spoločnosť nie je len o samotnom produkte, ale aj o vývoji doplnkových technológií, ako je umelá inteligencia, integrácia radarovej technológie a rozhraní orientovaných na zákazníka, ako je napríklad aplikácia Kawasaki Rideology App, ktorá spája smartfón zákazníka s vozidlom prostredníctvom technológie Bluetooth.
 
Za týmto účelom produktové plánovanie a návrh produktu získa väčšie investície. Spoločnosť pracuje na základe toho, že konektivita a interakcia s výrobkom budú v nasledujúcich rokoch exponenciálne rásť, pričom Kawasaki Motors, Ltd. chce byť jedným z kľúčových hráčov v tejto špecializovanej oblasti.
 
Spoločnosť Kawasaki Motors, Ltd. plánuje do roku 2025 predstaviť v priemere 16 nových dvojkolesových modelov ročne so zameraním na prémiové oblasti stabilného dopytu po produktoch s marketingovými aktivitami propagujúcimi tradíciu a inovácie. Pokiaľ ide o elektrické a hybridné vozidlá, plán je rovnako ambiciózny a zaväzuje sa predstaviť 10 nových modelov do roku 2025.
 
Novozaložená spoločnosť Kawasaki Motors, Ltd., sa bude snažiť o bezpečnú, vzdialene prepojenú spoločnosť, ktorá transformuje pohyb osôb a tovaru a zároveň poskytne spôsoby, ktoré budú riešiť energetické a environmentálne ambície.