Kawasaki
Technológie

Poskytnúť jazdcom dokonale ovládateľný výkonný motocykel, a zážitok a radosť z jazdy je náš cieľ

Technológie podvozku

Výsledok nášho vyspelého inžinierstva, dôkladného testovania a nepretržitého úsilia dosiahnuť prvotriendu spoľahlivosť, bezpečnosť a výkonnosť.

VHA

Aktivuje sa, keď jazdec zastaví a pevne zabrzdí, VHA (Vehicle Hold Assist) aktivuje zadnú brzdu, aby umožnil jazdcovi uvoľniť ruku/nohu.

ČÍTAJ VIAC

ABS

Systém ABS (Anti-lock Brake System) bráni zablokovaniu kolies pri brzdení a tým zaisťuje stabilný výkon brzdového systému.

ČÍTAJ VIAC

Samonosný rám

Samonosný hliníkový rám (monocoque frame)  Kawasaki je dutá konštrukcia, vedúca nad motorom, zabezpečujúca štíhly dizajn podvozku, a využívajúca motor ako nosný prvok na dosiahnutie ideálnej tuhosti balancovania.
.

ČÍTAJ VIAC

KIPASS

KIPASS (Kawasaki’s Intelligent Proximity Activation Start System) je systém, ktorý umožňuje bezkontaktne odomknúť zámok riadenia.

ČÍTAJ VIAC

Pokročilá technológia koaktívneho brzdenia Kawasaki (K-ACT ABS)

K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology) ABS je pokročilý brzdový systém, ktorý prepája prednú a zadnú brzdu pre stabilné brzdenie.

ČÍTAJ VIAC

Brzdový systém KIBS

Systém KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) je precízny brzdový systém vyvinutý priamo pre superšporty.

ČÍTAJ VIAC

Monitoring tlaku pneumatík

Monitorovací systém tlaku pneumatík (The Tyre Pressure Monitoring System - TPMS) sleduje tlak vzduchu v pneumatikách nepretržite počas jazdy, čo pridáva pocit bezpečia hlavne na dlhých trasách.

ČÍTAJ VIAC

Horizontálny zadný tlmič

Hortizontálne uloženie zadného tlmiča výrazne zvyšuje efektívnosť tlmenia a umožnuje lepšiu centralizáciu hmotnosti.

ČÍTAJ VIAC

Smart regulátor

Smart regulátor je vysoko účinný regulátor pre nizkoobjemové modely, znižujúci spotrebu paliva minimalizovaním príkonu generátora.

ČÍTAJ VIAC

KECS-Kawasaki Electronic Control - zavesenie

KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension) sa prispôsobuje ceste a jazdným podmienkam v reálnom čase, poskytujúc ideálne množstvo pruženia.

ČÍTAJ VIAC

ESS

ESS (Signál núdzového zastavenia) spôsobí, že brzdové svetlo pri prudkom brzdení bliká, čím upozorňuje na náhle spomalenie mocykla.

ČÍTAJ VIAC

FCW

FCW (Forward Collision Warning) varuje jazdca, keď systém určí, že pokračovanie aktuálnou rýchlosťou môže viesť ku kolízii s vozidlom vpredu.

ČÍTAJ VIAC

AHB

AHB (Auto Hi Beam) automatically switches the headlights setting to low beam from high beam when it detects a vehicle ahead.

ČÍTAJ VIAC

Lak Silver Mirror

Originálny lak Silver Mirror z dielne Kawasaki vytvára pomocou tenkej vrstvy striebra zrkadlovo lesklý povrch.

ČÍTAJ VIAC

Náklonové svetlá

Náklonové svetlá poskytujú doplnkové osvetlenie pri zatáčaní a vytvárajú širšie osvetlenú cestu v smere, v ktorom ide motocykel.

ČÍTAJ VIAC

ERGO-FIT

ERGO-FIT je medzičlánok umožnujúci širokej škále jazdcov  zžiť sa s ich motocyklom.

ČÍTAJ VIAC

SPIN

Kawasaki SPIN je informačno-zábavná aplikácia založená na smartfóne, ktorá umožňuje sťahovanie rôznych aplikácií tretích strán a ich zrkadlenie na TFT displeji kokpitu.

ČÍTAJ VIAC

BSD

BSD (Blind-Spot Detection) monitoruje okolie motocykla a upozorňuje jazdca na prítomnosť vozidla približujúceho sa v mŕtvom uhle jazdca.

ČÍTAJ VIAC
VIAC CLOSE

Technológie motora

Od predstavenia nášho prvého motocyklového motora
v roku 1950, sa Kawasaki neustále snaží vyvíjať nové
technológie výroby vysoko výkonných motorov.

VIAC CLOSE